UŽ JSTE NĚKDY ZKOUŠELI KRMIT ŽIRAFU?
0,00 Kč

Product was successfully added to your shopping cart.

FAQ

*Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Nemusíte, v prvním kroku košíku zvolíte možnost jednorázového nákupu bez registrace.

*Jak poznám, že si mohu již osobně objednávku vyzvednout?
Jakmile pro Vás bude zboží připravené, bude Vám zaslán informační email. Zboží poté bude připraveno k vyzvednutí po dobu 10 pracovních dní ve výdejním místě, které je u hlavního východu ze Zoo Praha (U Trojského zámku 120/3, 171 00, Praha 7).

*Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit dobu vyzvednutí při osobním odběru ve výdejním místě u hlavního východu ze Zoo Praha?
Po předchozí domluvě na tel.: 296 112 267 nebo na emailu: eshop@zoopraha.cz lze prodloužit dobu vyzvednutí. K dohodě musí dojít před uplynutím původní doby vyzvednutí.

*Lze po odeslání objednávky změnit zboží nebo způsob předání?
Po předchozí domluvě na tel.: 296 112 267 nebo na emailu: eshop@zoopraha.cz lze změnit zboží (pozn. pokud bude zboží aktuálně dostupné a pokud ještě nebyla objednávka poslána na poštu).
Vybraný způsob dodání je fixní a nelze jej měnit.

*Jakým způsobem je možné zaplatit v e-shopu?
Lze zaplatit těmito způsoby: dobírkou, platební kartou-online, v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru.

*Jak mám postupovat, když mi balíček prostřednictvím České pošty došel poškozený?
V tomto případě nás prosím kontaktujte v pracovní dny od 9:00 do 16:00 na tel.: 296 112 267 nebo na emailu: reklamace@zoopraha.cz.
V případě, kdy na poště vyzvedáváte balíček a zdá se Vám poškozený, nemusíte balíček převzít.

*Jaká je dodací lhůta zboží?
Dodací lhůta je závislá na dostupnosti produktu, platebních podmínkách a podmínkách dodání, a činí maximálně 30 dnů. V běžných případech zboží expedujeme do 7 pracovních dnů od uhrazení plné výše kupní ceny. Konečný termín dodání je vždy uveden v emailu, jímž se potvrzuje objednávka.
Další informace nalezte v obchodních podmínkách: http://eshop.zoopraha.cz/obchodni-podminky

*Jaké datum bude na roční vstupence při zakoupení v e shopu?                                                  
Datum připadá ke dni, kdy byla vystavena.

*Jak zjistím počet vstupů na zakoupené roční vstupence?
Informaci zjistíte zde: www.zoopraha.cz/karta/

*Pokud jsem nenašel(a) odpověď na mou otázku?
V případě dalších dotazů ohledně e-shopu jsme Vám k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 16:00 na tel.: 296 112 267 nebo na emailu: eshop@zoopraha.cz
Pokud máte dotazy týkající se vstupného volejte na: 296 112 230.